بیزینس و کوچینگ

بیزینس کوچ چه کاری برای کسب و کار شما انجام میدهد؟

بیزینس کوچ چه کاری برای کسب و کار شما انجام میدهد؟

5 کاری که بیزینس کوچینگ می‌تواند برای کسب‌وکار کوچک شما انجام دهد

آیا زمان استخدام بیزینس کوچ فرارسیده است؟ کارآفرینان توضیح می‌دهند که چگونه این امر به رونق کسب‌وکار آن‌ها کمک کرده است، از ارائه چشم‌انداز گرفته تا رشد درآمد.

مهم نیست که کسب‌وکار کوچک شما چقدر موفق باشد، هیچ صاحبی جواب‌ها را نمی‌دهد. اما دانستن اینکه چه موقع باید از بیرون کمک بگیرید و از چه کسی، به‌خودی‌خود یک چالش است، این کار به دست بیزینس کوچینگ انجام میشود .

بیزینس کوچ کمک می‌کند گام‌های قبلی را مرور کنید

مرور گام های قبلی

1) بیزینس کوچ کمک می‌کند گام‌های قبلی را مرور کنید

اندی می، “پزشک تجارت” که منطقه آکسفوردشایر را پوشش می‌دهد، گفت: “صاحبان مشاغل کوچک معمولاً زمان کافی را صرف فکر کردن در مورد محل کار خود نمی‌کنند، برخلاف فوریت تجارت روزمره.” وی گفت: کارآفرینان باید زمان بیشتری را صرف کار در مشاغل خود کنند.

این‌یکی از درس‌های آنتونی استیف، معمار منظر بود که 18 ماه است با من کار می‌کند. “در دوران رکود اقتصادی، شاید پنج سال، ما زنده مانده‌ایم، اما خوش‌ترین زمان نبود. وی گفت: “ما فکر می‌کردیم که باید کار مثبتی انجام دهیم و تجارت را رشد دهیم و این روش برای انجام این کار بود.”

درسی که استف به می‌آموخت این بود که برای ساعت طلایی وقت بگذارد. “بنابراین صبح روز دوشنبه یا جمعه بعدازظهر شما باید یک ساعت به کار خود نگاه کنید و هفته گذشته را مرور کنید و برای هفته آینده برنامه‌ریزی کنید […] فقط از هدفی که تعیین کرده‌اید آگاه باشید. فراموش کردن از این موضوع بسیار آسان است. ”


بیشتر بخوانید!

بهترین ایده ها برای موفقیت در بازاریابی کسب وکار کوچک


بیزینس کوچ کمک می‌کند اعتماد خود را بسازید

اعتماد خود را بسازید

2) بیزینس کوچینگ کمک می‌کند اعتماد خود را بسازید

خواه یک تیم در اطراف خود داشته باشید یا نداشته باشید، اداره مشاغل شخصی خود می‌تواند تنها باشد. کسی نیست که هنگام مشکلات به او رجوع کنید یا به شما اطمینان دهد که در مسیر درست قرار دارید.

برای نیل هولدن، که یک عمده‌فروش بیسکویت را اداره می‌کند، یک مشاور کسب و کار راهنمایی می‌کند که او کار درستی برای تجارت خود انجام داده است. هولدن توسط جو دنسلی، بنیانگذار بازاریابی Relish، برای چندین ماه آموزش دید و بازارهای بالقوه را برای ورود به بازار و آنچه را که نیاز داشت، جستجو می‌کرد.

“آرزوهایم برای تجارت است. من به انواع مکان‌هایی که باید در آن‌ها بفروشیم و شرکایی که باید با آن‌ها کارکنیم فکر می‌کنم. اما هیچ‌وقت اعتمادبه‌نفس انجام این کارها را نداشتم. “هولدن تصور می‌کرد که آرزوهایش فقط یک رؤیا است، اما اگر مربی به او بگوید که این‌ها اهداف واقع‌بینانه‌ای هستند، این اعتمادبه‌نفس او را برای ادامه کار فراهم می‌آورد.

به گفته من، کمک به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط می‌فهمند که تجارتشان به کجا می‌رود قسمت عمده مشاوره است. “ما در حال تلاش برای جلب [صاحبان مشاغل] هستیم تا ببینیم فرصت‌های کسب‌وکار آن‌ها چیست. شما با آنچه درگذشته اتفاق افتاده است تعیین می‌کنید، نه با آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد. ”

بیزینس کوچینگ کمک می‌کند دیدگاه خود را تغییر دهید

تغییر دیدگاه خود

3) بیزینس کوچ کمک می‌کند دیدگاه خود را تغییر دهید

مانند بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک، روزنامه ناتاشا کورتنی اسمیت به‌طور اتفاقی یک تجارت کوچک را اداره می‌کند. در سال 2008، او آژانس خبری آنلاین گفتگو با مطبوعات را راه‌اندازی کرد و اخبار اختصاصی و ویژگی‌های واقعی را به روزنامه‌ها و مجلات ملی می‌فروخت: “شاید به دلیل اینکه سابقه من تجارت نبود، متوجه نشدم که یک شغل را اداره می‌کنم” گفت.

وی پس از کسب جایگاهی در آکادمی تجاری جیمزکان برای کارآفرینان، کار خود را با یک مربی آغاز کرد و بزرگ‌ترین سود برای وی تغییر در تفکر درباره شرکتش بود. او می‌گوید: “این کاملاً نگاه من به” گفتگو با مطبوعات “را تغییر داد. “این به من واژگان و هر آنچه را که لازم داشتم درک کنم که این‌یک دارایی است و دارای ارزش است.”

درک ارزش شغلی وی به‌سرعت باعث شد کورتنای اسمیت به فکر فروش بالقوه آن باشد، کاری که در سال 2014 انجام داد. “من فکر نمی‌کنم ما در مراحل کار با [مربی من] واقعاً شروع به بسته‌بندی آن برای فروش کنیم، من خودم این کار را کردم اما این به من تمام واژگان و درک لازم را می‌داد، بنابراین وقتی من به فروش رسیدم، می‌دانستم چگونه آن را بسیار جذاب جلوه دهم. ”

بیزینس کوچ کمک می‌کند تجارت خود را متمرکز کنید

تجارت خود را متمرکز کنید

4) بیزینس کوچینگ یه متمرکز شدن تجارت شما کمک میکند

از شناسایی بازارهای جدید گرفته تا تمرکز توجه شما بر سودآورترین محصول یا مشتری خود، دیدگاه یک مربی تجارت می‌تواند همان چیزی باشد که شما برای راه‌اندازی شرکت خود یا ارتقا سطح بعدی به آن نیاز دارید.

نیل هولدن می‌گوید کار وی با مربیان در تبدیل تجارت میز آشپزخانه به یک تجارت عمده بسیار ارزشمند بوده است. هولدن با همکاری با مربی از Design Trust تصمیم گرفت تا روی پختن کوکی تمرکز کند. او می‌گوید: “اگر خلاق و آنلاین هستید، برای داشتن یک مدل تجاری واقعاً خوب، باید جایگاه ویژه‌ای داشته باشید.” “من هرگز این موضوع را درک نکردم تا زمانی که این کار را انجام دادم.”

مدت زیادی از تخصص نگذشته بود که هولدن پرسشی از Fortnum & Mason درباره محدوده روز ولنتاین دریافت کرد. “واقعاً وسوسه‌انگیز است که بخواهید هر کاری و همه کارها را انجام دهید. اما اکنون می‌دانم که وقتی کوکی‌ها ظاهر می‌شوند، مردم به دنبال ما می‌گردند زیرا این همان چیزی است که ما به خاطر آن معروف شده‌ایم. ”

بیزینس کوچ کمک می‌کند سود حاشیه‌ای کسب کنید

سود حاشیه‌ای

5) بیزینس کوچ کمک می‌کند سود حاشیه‌ای کسب کنید

مانند تیم جهانی دوچرخه‌سواری تیم GB، موفقیت در کسب‌وکار اغلب در مورد ایجاد پیشرفت‌های تدریجی است. استیو کالانان در شش ماه پس از استخدام مشاور خود، داگ کریسمن، شاهد رشد 120 درصدی درآمد از پلتفرم تشخیص ویدیوی Wirewax خود بود. “آن زمان ما موردتوجه قرار گرفتیم. کالانان گفت: “بسیاری از چیزهای کوچک دیگر تأثیر جمعی داشته‌اند.” داگ می‌گوید، “من فقط می‌خواهم مطمئن شوم که این موارد را در صفحه گسترده به‌روز کرده‌اید. همین امروز این کار را برای من انجام دهید. “شما فکر می‌کنید این فقط یک کار کوچک است، اما اواخر هفته او می‌گوید،” من این اعداد را پشت سر گذاشته‌ام و این‌ها مناطقی هستند که باید روی آن‌ها تمرکز کنیم. “و این‌ها فقط موارد ساده‌ای است که شما احتمالاً آن‌ها را نادیده می‌گیرید یا فکر می‌کنید آن‌ها را کنترل می‌کنید. تنها پس از درک مطالب روی کاغذ و بحث درباره آن‌ها، شروع به شناسایی مناطق می‌کنید. “

دیدگاهتان را بنویسید