بیزینس و کوچینگ

عوامل اصلی افزایش نرخ کوچینگ شما

coaching

مهمترین نکته ای که باید در مورد افزایش نرخ کوچینگ به یاد داشته باشید این است که باید تجربه و رضایت زیادی از مشتریان را داشته باشید تا از نرخ های خود راضی باشید. این موضع می تواند باعث بالا رفتن نرخ کوچینگ شما در ادامه کسب وکار کوچینگ شما باشد.

اگر فکر می کنید نرختان خیلی پایین است ، احتمال آن خوب است. افزایش نرخ کوچینگ نه تنها باعث می شود احساس بهتری داشته باشید بلکه ممکن است به مشتریان فعلی و بالقوه نشان می دهد تا از ارزش خدمات شما نیز آگاه شوند.

یکی از بزرگترین معضلاتی که مربیان با آن روبرو هستند افزایش نرخ آنها است. این می تواند ترس و عدم اطمینان ایجاد کند. در اینجا چند نمونه از مواردی که ممکن است مربیان داشته باشند وجود دارد:

“آیا مردم توانایی پرداخت قیمت من را دارند؟”
وی افزود: “اگر مردم نتایجی نگیرند كه افزایش قیمت من را توجیه می كند ، چه می كنم؟”
وی افزود: “حتی اگر نرخ کوچینگ خود را افزایش دهم آیا مردم به من پول می دهند؟”
“اگر مشتریان فعلی من کار خود را متوقف کنند اگر نرخ های خود را افزایش دهم ، چه می شود؟”

حقیقت این است که مربیان زیادی وجود دارند که 5000 تا 25000 دلار در آمریکا برای خدمات کوچینگ خود هزینه می گیرند. بنابراین چه تفاوتی بین مربیانی است که فقط چند صد دلار بابت خدمات خود می گیرند و مربیانی که می توانند هزاران دلار هزینه دریافت کنند؟ همه اینها به سه عامل اصلی برمی گردد.

افزایش نرخ کوچینگ

چشم اندازهای مناسب را هدف قرار دهید

یکی از مهمترین کارهایی که باید به عنوان مربی و صاحب شغل انجام دهید ، هدف قرار دادن مشتریان بالقوه است. شما ممکن است بهترین مربی کوچ در جهان باشید یا یک برنامه آموزشی عالی داشته باشید که نتایج شگفت انگیزی را ارائه دهد ، اما اگر افرادی که شما هدف قرار می دهید قادر به پرداخت هزینه نیستند و یا فوریتی برای نتیجه نهایی که به آنها نوید می دهد ندارند ، در این صورت باید برای به دست آوردن مشتری هدف تلاش کنید.

همانطور که فروش برف به اسکیموها یک چالش بزرگ است ، شما قطعاً نمی خواهید به افرادی که در موقعیت مناسب برای گرفتن خدمات مربیگری شما نیستند ، بفروشید. به این ترتیب ، شما فقط باید مشتریانی بالقوه را که قادر و مایل به پرداخت هزینه خدمات کوچینک شما هستند ، هدف قرار دهید.

بگذارید با یک مثال توضیح دهیم. اگر شما یک مربی کوچینگ حرفه ای هستید ، هدف قرار دادن افراد حرفه ای برای تجارت شما بهتر از هدف قرار دادن دانشجویان فارغ التحصیلان است. زیرا افراد شاغل بیشتر از فارغ التحصیلان که هنوز بدهی زیادی به وام های دانشجویی دارند ، توانایی پرداخت هزینه های آموزش شما را دارند و این امر استخدام شما را برای آنها دشوارتر می کند.

حالا با یک مثال دیگر این موضوع را روشن تر خواهیم کرد. اگر شما مربی دوستیابی / روابط برای زنان هستید ، هدف قرار دادن زنان 30 تا 40 ساله بهتر از هدف قرار دادن زنان جوانتر است. زیرا آنها بیشتر از همتایان جوان خود نگران ثبات روابط هستند.

Target-big-problems

دردها و مشکلات بزرگ را هدف قرار دهید

درک این نکته بسیار مهم است که افراد می خواهند آموزش ببینند. زیرا مشکلی دارند که می خواهند آن را حل کنند. هرچه مشکل آنها بزرگتر باشد ، درد بیشتری احساس می کنند. در نتیجه ، احساس فوریت بیشتری برای حل آن دارند.

انسانها تمایل به انجام کارها دارند تا به سمت لذت بروند یا از درد دور شوند. بیشتر اوقات ، بزرگترین انگیزه جلوگیری از درد است. بنابراین ، هنگامی که می توانید بزرگترین درد و مشکلی را که مشتریان بالقوه شما می خواهند از آن اجتناب کنند یا آن را برطرف کنند ، شناسایی کنید ، آنها حاضرند مبلغی اضافی را برای حل آن به شما پرداخت کنند.

یک پیشنهاد غیر قابل مقاومت را پر کنید

اکنون که بیشترین درد و مشکلی را که مشتریان بالقوه شما متحمل شده اند دانستید ، باید یک پیشنهاد غیر قابل مقاومت را به عنوان یک راه حل برای آنها آماده کنید.

مردم کالاها و خدمات نمی خرند. آنها نسخه بهتری از خودشان را می خرند. بنابراین ، شما نمی خواهید خدمات کوچینگ خود را به عنوان ویژگی ها یا مزایا بلکه به عنوان نتایجی که می توانند از خدمات و برنامه های آموزشی بدست آورند ، قرار دهید. اجازه دهید چشم اندازهای تعیین شده ای را احساس کنند که می توانند هنگام کار با شما برای انها ملموس تر باشد.

اگر این 3 عامل اصلی را در تجارت خود پیاده سازی کنید ، با مقاومت کم یا بدون مقاومت می توانید نرخ کوچینگ خود را افزایش دهید و در نتیجه مشتری های بهتری نیز خواهید داشت.

چقدر میتوانید انتظار درآمد داشته باشید ؟

واقعاً چقدر می توانید انتظار کسب درآمد را داشته باشید؟

شما آرزو دارید که یک حرفه مربیگری و کوچینگ را شروع کنید. شغلی که شما را از اتاق سازمان و شرکت به دفتر کار خود بیاورد.

آزادی در تعیین برنامه زمانی و کار با مشتریانی که انتخاب می کنید جذاب به نظر می رسد. اما ترس از کاهش حقوق اصلاً جذاب به نظر نمی رسد. واقعاً چقدر می توانید با حقوق یک مربی کوچینگ، درآمد مادام العمر کسب کنید؟

خیلی از افراد نگرانی های خاصی در دوران اولیه یا حتی موقعی که یک مربی حرفه ای می شوند دارند. آنها نگرانند که ترک شغل “راحت” در شرکت به معنای کنار گذاشتن سبک زندگی و امنیت مالی است که به آن عادت کرده اند. برای بسیاری از مردم ، این ترس همان چیزی است که آنها را از کشف حرفه شغلی مربیگری باز می دارد.

آماده؟ یک مداد و کاغذ تهیه کنید ، و پاسخ های زیر را یادداشت کنید …
چقدر به خوب زندگی کردن احتیاج دارید؟

بسیاری از افراد بر آنچه که در حال حاضر به عنوان معیار آنچه به عنوان مربی نیاز دارند ، تمرکز می کنند ، اما این تقریباً شبیه مقایسه سیب با پرتقال است.

بیایید همه چیز را به روش دیگری بررسی کنیم:

اول ، چه میزان درادی برای زندگی عادی خود نیاز دارید؟

آنچه را که برای مایحتاج خود مانند اجاره ، مواد غذایی و پرداخت بیمه پرداخت می کنید ، جمع کنید.

فراموش نکنید که اگر خود اشتغالی را انتخاب کنید ، ممکن است هزینه های “پنهانی” مانند میزان مالیات یا بیمه درمانی وجود داشته باشد.

آیا برای رفتن و برگشت به محل کار به ماشین یا مترو نیاز دارید؟

بنابراین نکته مهم در مورد این سوال تمرکز بر جنبه سبک زندگی است تا یک فرمول ساده.

به هر حال ، شما فکر خوبی در مورد آنچه در طول یک ماه برای انجام تعهدات خود باید انجام دهید ، خواهید داشت.

در نتیجه :

این عدد را بر 4 تقسیم کنید تا بفهمید به صورت هفتگی چقدر باید درآمد کسب کنید.

به طور کلی ، هر هفته چه مدت می خواهید به عنوان مربی کوچینگ کار کنید؟

آیا قصد دارید آموزش به عنوان یک شغل “تمام وقت” یا یک مکمل نیمه وقت در شغل شما باشد؟

قبل از نوشتن پاسخ خود ، هفته خود را منظم کنید و بگویید که چگونه می خواهید کار شما در زندگی شما جای بگیرد.

مشتری چند ساعت می تواند پرداختی داشته باشد؟

پس:

برای یک روز عادی کاری ، کلیات را در نظر بگیرید که حدود نیمی (50٪) از آن زمان ساعات کوچ مشتری خواهد بود و باقی زمان شما ، مواردی مانند بازاریابی و حسابداری خواهد بود. هرچه بتوانید سیستم کاری خود را بهتر مدیریت کنید ، زمان بیشتری برای مشاوره و کوچینگ نیز خواهید داشت.

شما اکنون می دانید:

پاسخ: در طی یک هفته چقدر به دست می آورید.

ب: چند ساعت در هفته می خواهید کار کنید.

پاسخ: چند ساعت مشاوره مشتری با حقوق در هفته می توانید انتظار داشته باشید.

بیایید نرخ ساعتی شما را با تقسیم مبلغی که باید در هفته (A) بدست آورید ، بر تعداد ساعات پرداختی مشتری که می توانید در هفته انتظار داشته باشید (C) محاسبه کنیم.

به خاطر داشته باشید که پیمانکاران ، مربیان و سایر صاحبان مشاغل آزاد به دلیل مواردی مانند مالیات بر کار ، مزایای مراقبت های بهداشتی و غیره ، ذاتاً دستمزد ساعتی متفاوتی نسبت به کارمندان دولتی و خصوصی دارند.

اکنون که با نرخ تخمینی ساعتی که می توانید درآمد کسب کنید آماده شده اید ، زمان تصمیم گیری فرا رسیده است …

چگونه می خواهید ساعات روز خود را پر کنید؟

حدس بزن چی شده؟ کاملاً به خود شما بستگی دارد. در مورد انواع خدماتی که می توانید ارائه دهید (یا نحوه ارائه آنها) هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد.

بهتر است هنگام ایجاد انواع خدمات مشاوره خود از مشتریان فردی ، جلسات گروهی ، برنامه های سخنرانی پولی ، دوره های کارآموزی و هر چیز دیگری ، به نقاط قوت و چیزهایی که باعث لذت شما می شوند ، فکر کنید.

مربیان موفقی هستند که بیش از دو یا سه مشتری و دیگران با صدها دنبال کننده در انجمن های مجازی خود ندارند. همه اینها به چگونگی ساختار سیستم سازی آنها و نحوه انتخاب آنها برای برند شدن و شناخته شدن بستگی دارد.

در پایان هر روز ، مهارت های خود را به روشی که طبیعی ترین حالت برای شماست به کار بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید زمان صرف شده به عدد مناسب نرخ کوچینگ شما برسد.

بنابراین ، می بینید ، انتقال از یک شغل به شغل دیگر می تواند یک دردسر باشد. اما با داشتن حقایق سخت و اعداد و ارقام سخت ، برنامه ریزی برای آن انتقال کاملاً امکان پذیر است. شما کنترل همه این اعداد را در دست دارید و می توانید آنها را تغییر دهید تا برای شما مناسب باشد.

مطمئنا برای شما باید مهم باشد که بدانید چگونه یک مربی درخشان و یک کارآفرین موفق باشید. چون در غیر این صورت افزایش نرخ کوچینگ کمی غیر قابل باور هست.

آیا شما آماده انجام اولین قدم در تماس خود هستید؟ برای کسب اطلاعات در مورد برنامه آموزش مربی iPEC و اینکه چگونه می توانید طراحی حرفه رویایی خود را شروع کنید ، اینجا را کلیک کنید.

چگونه نرخ آموزش خود را بالا ببریم

ابتدا نگاهی به مشتریان فعلی بیندازید و از خود بپرسید: آیا من باید نرخ آنها را افزایش دهم؟

اگر پاسخ منفی است ، پس باید بررسی کنید که آیا نگه داشتن آنها ارزش زمان مشاوره دادن به آنها را دارد یا از مقدار زمانی (که هزینه کمتری پرداخت می کند) که با آنها می گذرانید حس خوبی ندارید.

اگر بله ، پس باید خود را برای پیامدهای احتمالی آماده کنید. برخی از مشتریان (احتمالاً می دانید چه کسانی هستند) هستند که افزایش قیمت را رد می کنند. ما اینها را دیده ایم و آنها زیاد از این موضع راضی نستند و مشاوره را ترک خواهند کرد.

timing

زمان سنجی

سپس در نظر بگیرید که افزایش نرخ چه زمانی تأثیرگذار است. افزایش نرخ ممکن است برای هر مشتری و صاحب کسب وکار بسته به زمان و نحوه پرداخت شما متفاوت باشد. به طور مثال ورزشکاری که برنامه تمرینی سالانه دارد ، ممکن است به مدت هشت ماه یا بیشتر شاهد افزایش نرخ کوچینگ نباشد ، در حالی که ممکن است یک ورزشکار با شنیدن این که ظرف یک هفته هزینه کوچینگ در حال افزایش است تعجب کند و رضایت نداشته باشد.

اگر می توانید ، حداقل به مدت 30 روز به ورزشكارتان بگویید که احتمال افزایش نرخ مشاوره و کوچینگ وجود دارد، تا نه تنها هزینه ای را برای این افزایش در نظر بگیرید ، بلكه در صورت نارضایتی و عدم پرداخت نرخ و هزینه بیشتر برای کوچینگ ، برای مربی جدید تلاش كند.

Promotional-offers

پیشنهادات تشویقی

سرانجام ، اگر کمی انعطاف پذیر باشید و بتوانید چند مشتری جدید را به لیست خود اضافه کنید ، می توانید در بعضی از زمانها تخفیفات خاص و ویژه ای را به مشتریان خود دهید.

به عنوان مثال ، اعلام کنید که نرخ های کوچینگ شما در یک تاریخ خاص قرار هست بالا برود و سپس به تعدادی خاص از مشتریان جدید اجازه دهید با نرخ فعلی شما را قرارداد ثبت کنند. که اگر اکنون قراردادی را امضا کنند، می توانند تخفیف دریافت کنند. مطمئناً ، شما همچنان با قیمت قدیمی کار خواهید کرد ، اما با وجود چند مشتری جدید در لیست ، گردش پول شما بهبود می یابد.

یکی از ایده های جالب افزایش نرخ مربی و کوچینگ در فواصل معین هست. بدین صورت که به دنبال افزایش نرخ های خود در سه ماهه جدید باشید و این کمک می کند که برخی از مشتریانی که دیگر نیازی به خدمات شما ندارند رها شوند و شما بتوانید زمان خود را با مشتری جدید و نرخ جدیدتر برنامه ریزی کنید.

جمع بندی

افزایش نرخ کوچینگ متدهای مختلفی دارد. اما شما در ابتدای کار قادر به این موضوع نیستید که بتوانید نرخ مربیگیر خود را بالاتر ببرید. شما باید تجار زیادی در زمینه کوچینگ کسب کنید تا به یک برند خوب شناخته شده باشید.
گر توانسته باشید تجربه زیادی و موفقیت خوبی را در این زمینه کسب کنید، می توانید قیمت کوچینگ خود را بعد از مدت کوتاهی و با کمک روشهایی که بیان کرده ایم بالاتر ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید