بیزینس و کوچینگ, دنیای مارکتینگ, مشاوره کسب وکار

چگونه می‌توان یک بیزینس کوچینگ پایدار ایجاد کرد

چگونه می‌توان یک بیزینس کوچینگ پایدار ایجاد کرد

شما ممکن است بیزینس کوچینگ را راهی برای درآمدزایی برای کسب‌وکار خود در نظر گرفته باشید.

مشکل بیزینس کوچینگ به‌عنوان یک حرفه در گرایش ما به توسل به آن در پاسخ به تبدیل هر وبلاگ به یک تجارت یا ایده به درآمد نهفته است. متأسفانه، همیشه این‌قدر ساده نیست.

طبق تجربه توانسته‌ایم طی 12 ماه گذشته نرخ بیزینس کوچینگ ساعتی خود را 444٪ افزایش دهیم، یک جریان ثابت از درآمد مربیگری ایجاد کنیم و از مشتریان فعلی خود مراجعه منظم ایجاد کنیم. هدف من از این مقاله کمک به شما در شروع همان مسیر در سه مرحله است:

  • شما یک مخاطب هدف کاملاً مشخص دارید
  • یک پیشنهاد بی‌نظیر برای فروش ایجاد کنید
  • اثبات اجتماعی بسازید

بیا شروع کنیم.

مخاطبان کاملاً مشخص خدمات خود را داشته باشید

مخاطبان کاملاً مشخص

مرحله 1: مخاطبان کاملاً مشخص خدمات خود را داشته باشید

“شما می‌توانید با هر آنچه می‌خواهید بهترین باشید در جهان، به شرطی که دنیا را به‌درستی تعریف کنید.” – ست گودین

برای بهترین بودن در جهان، باید تعریف خود را از جهان انتخاب کنید، این تعریف با ایجاد یک تصویر واضح و روشن از مخاطبان هدف شما آغاز می‌شود.

با موفقیت شناسایی مخاطبان باید به چهار سؤال اصلی پاسخ دهید:

  • آیا به مخاطبان خود اهمیت زیادی می‌دهید؟
  • آیا مخاطبان شما می‌توانند نرخ شمارا پرداخت کنند؟
  • آیا می‌توانید 5-10 برابر مربی خود ارزش تولید کنید؟
  • آیا هنوز به کمک اهمیت می‌دهید؟

آیا به مخاطبان خود اهمیت زیادی می‌دهید؟

آیا به مخاطبان خود اهمیت زیادی می‌دهید؟

من معتقدم انتخاب مخاطبی که موردعلاقه شما باشد مهم‌ترین اقدامی است که می‌توانید در ایجاد یک بیزینس کوچینگ موفق انجام دهید. با بازگشت به “بهترین” مشتریان خود (این موضوع ذهنی است) یا طوفان فکری لیستی از افراد زندگی خود را که می‌خواهید با آن‌ها کارکنید شروع کنید. چرا این افراد بهترین مشتری شما بودند یا چرا می‌خواهید با آن‌ها کارکنید؟ این افراد در چه چیزهایی باهم مشترک هستند؟ یا به‌عبارت‌دیگر چرا به شما اهمیت می‌دهد؟

به‌عنوان‌مثال، بهترین مشتری‌های من درگذشته متخصصان جوانی بوده‌اند که صاحبان مشاغل یا مؤسسین، مدیران یا فروشندگان هستند. من می‌توانم با چالش‌های آن‌ها ارتباط برقرار کنم، اخلاق کاری آن‌ها انگیزه من را به وجود می‌آورد و افراد صمیمی حاضرند آنچه را که ارزش آن رادارم به من پرداخت کنند. این گروه همچنین به من اجازه می‌دهد تا انواع مختلفی از چالش‌ها و فرصت‌های تجاری را ببینم، که تمایل من برای کار در بسیاری از پروژه‌ها را برآورده می‌کند.

در بیزینس کوچینگ مخاطبی را انتخاب کنید که موردعلاقه شما باشد.

در بیزینس کوچینگ مخاطبی را انتخاب کنید که موردعلاقه شما باشد.

آیا مخاطبان شما می‌توانند نرخ شمارا پرداخت کنند؟

این مخاطب سالانه چقدر درآمد کسب می‌کند؟ آیا یک مشاور مالی به مشتریان ایده آل شما می‌گوید که توانایی پرداخت دو برابر با نرخ فعلی شمارا دارد (صرف‌نظر از ارزش ارائه‌شده)؟

در ابتدا، دانشجویان و متخصصان جوان را آموزش می‌دادم. این تصمیم بدی بود، زیرا هیچ‌یک از این گروه‌ها توانایی پرداخت نرخ فعلی من برای خدمات مربیگری را ندارند.

این تحقق باعث شد مخاطب خود را دوباره تعریف کنم و به زیر 30 مدیرعامل، مدیرعامل و فروشنده در آتلانتا بپردازم – آن‌ها توانایی پرداخت تعرفه‌های من رادارند، من به آن‌ها اهمیت می‌دهم و می‌توانم چهره به چهره به آن‌ها برسانم (که ترجیح می‌دهم مربی آن‌ها باشم).

با مخاطبی کارکنید که توانایی پرداخت هزینه‌های شمارا دارد. اگر مخاطبان شما این توانایی را ندارند، شروع به کارکنید یا در مورد مربیگری فردی به‌عنوان یک سرویس تجدیدنظر کنید.

آیا در بیزینس کوچینگ می‌توانید 5-10 برابر مربی خود ارزش تولید کنید؟

کلید دستیابی به 5-10 برابر بازدهی در خدمات مربیگری، درک اهداف و چالش‌های مخاطبان است. مردم مایل به پرداخت هزینه برای دستیابی به اهداف و غلبه بر چالش‌ها هستند، اما تنها در صورت دستیابی صحیح به آن‌ها.

اکثر افراد به‌جای انجام کار سخت که با اعضای مخاطب خود بنشینند، سؤالات عالی بپرسند و نیازهای واقعی آن‌ها را بشنوند، در مورد مخاطبان خود فرضیاتی می‌گیرند.

وقت بگذارید و با 10 تا 25 نفر از مخاطبان هدف خود مکالمه کنید. برای بیرون آوردن افکاری که بندرت با صدای بلند به اشتراک گذاشته می‌شوند، سؤالات عالی بپرسید. اگر برای سؤالات خود به چارچوب مشخص‌تری نیاز دارید، هفت حوزه زندگی را در نظر بگیرید (با سهولت اثبات بازده سرمایه‌گذاری شده):

  • مالی (مشاوره سرمایه‌گذاری را در نظر بگیرید)
  • شغل (تغییر شغل یا مربیگری را در نظر بگیرید)
  • سفر و ماجراجویی
  • جنبه فیزیکی
  • یادگیری (تفکر خواندن یا کسب مهارت)
  • روابط (خانواده، دوستان و …)
  • معنوی (مراقبه یا دین فکر کنید)

هنگام انجام مصاحبه باید ببینید الگوهایی از اهداف یا چالش‌های مشابه ظاهر می‌شوند. می‌توانید در اعماق منطقه تجربه خود غواصی کنید، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است تجربه شما نیاز واقعی را برآورده نکند.

مردم برای رسیدن به اهدافشان و حل چالش‌های زندگی خود هزینه می‌کنند. به آن‌ها کمک کنید تا به هدفی دست یابند یا چالشی را حل کنند که نتیجه آن 5-10 برابر ارزش مربی شما باشد.

بیشتر بخوانید!

شما در بیزینس خود نیاز به یک استاتاپ ناب دارید !! این استارت آپ نیاز به برنامه ریزی و کمک مشاور کسب و کار و بیزینس کوچ دارد …

شما میتوانید به مقاله ‘مدل کسب و کار Lean Startup‘ مراجعه کنید .

آیا در بیزینس کوچینگ به کمک اهمیت می‌دهید؟

این بخشی است که شما باید بی‌رحمانه با خود صادق باشید. با توجه به مخاطبانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهید، توانایی پرداخت آن‌ها و چالش‌ها یا اهدافی که برای شما بیان کرده‌اند، آیا می‌توانید یک تجارت پایدار ایجاد کنید؟ اگر چنین است، آیا هنوز هم به‌اندازه کافی مراقب هستید که به سرکار بروید؟

من در مورد “بله، من می‌توانم این کار را انجام دهم” صحبت نمی‌کنم

کمک به مخاطبان در حل چالش‌ها یا رسیدن به اهدافشان دشوار خواهد بود. ساعت‌های بی‌شماری را صرف تحقیق می‌کنید، سرخود را به میز می‌کوبید، کتاب می‌خوانید، قدم در دفتر می‌گذارید و از بی‌خوابی کارآفرینی رنج می‌برید، درحالی‌که به روش‌های کمک فکر می‌کنید.

هدف مخاطب یا چالشی را انتخاب کنید که به‌اندازه کافی به آن علاقه‌مند باشید تا متخصص شوید و آن‌قدر مراقب هستند که به شما پول بدهند. اگر اهمیتی نمی‌دهید یا آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند، از اول شروع کنید.

در بیزینس کوچینگ یک پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد ایجاد کنید تا به مخاطبان خود برسید

مرحله 2: در بیزینس کوچینگ یک پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد ایجاد کنید تا به مخاطبان خود برسید

“بیشتر به دست آورید.” “پتانسیل خود را آزاد کنید” “رؤیاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.”

این‌ها عباراتی است که با جلب نظر همه، کسی را به خود جلب نمی‌کند. هنوز هم، بیشتر مربیان به‌این‌ترتیب مشخص‌شده‌اند.

شما مخاطبان خود را بهتر از دیگران می‌شناسید زیرا تکالیف خود را انجام داده‌اید و مدل‌های آن را مشخص کرده‌اید و پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد یا USP شما باید این را منعکس کند.

شما می‌توانید USP خود را به‌عنوان پر کردن این خلأها تصور کنید: “به” مخاطبان “در” مکان / صنعت / منطقه تمرکز “کمک کنید تا” چالش یا آرزو “را ایجاد کند.

اما، اما، اما، من در اینترنت هستم! هفته کار چهارساعته گفت که من می‌توانم یک طراح سبک زندگی باشم و به مکان بستگی نداشته باشم!

عالی. شاید حق با شما است، شاید حق با تو است. اما به یاد داشته باشید که شما می‌توانید با هر آنچه می‌خواهید بهترین باشید در جهان، به‌شرط آنکه برای شروع تعریف عملی از جهان ایجاد کنید. اگر نمی‌توانید در جهان بهترین باشید [اینجا وارد زادگاه خود شوید]، چگونه می‌توانید در کل جهان بهترین باشید؟ من نمی‌گویم شما نباید از اینترنت بهره ببرید، اما می‌گویم شما باید بر روی یک منطقه جغرافیایی یا یک منطقه از تجربه تمرکز کنید که به شما امکان می‌دهد یک تجارت پایدار ایجاد کنید.

من هم باید در تجارتم همین کار را می‌کردم USP من برای خدمات مربیگری من این است: “من به کارآفرینان زیر 35 سال، مدیران و بازاریابان در آتلانتا کمک می‌کنم تا سیستم‌هایی فراتر از اهداف شما ایجاد کنند در حالیکه شمارا در قبال پروژه‌هایی که مستقیماً به شما در دستیابی به چشم‌انداز خود سود می‌دهند، پاسخگو می‌دانند. “چهار کلمه آخر را می‌توان بر اساس زیرمجموعه مخاطبان من تغییر داد.

 

USP ایجاد کنید که به‌طور خاص مخاطبان شما و اهداف یا چالش‌های شمارا مشخص می‌کند. 1 اگر می‌توانید آن را به قول خودشان انجام دهید 1+ کنید. اگر نمی‌توانید، وقت آن است که مصاحبه‌های بیشتری انجام دهید.

در بیزینس کوچینگ شواهد اجتماعی برای خدمات خود ایجاد کنید

مرحله 3: در بیزینس کوچینگ شواهد اجتماعی برای خدمات خود ایجاد کنید

شواهد اجتماعی اعضای مخاطب شک را متقاعد می‌کند که شما می‌توانید آنچه را که می‌گویید در USP خود انجام دهید. وظیفه شما تهیه شواهد اجتماعی کافی است که بله گفتن خدمات شمارا برای مخاطبان راحت‌تر می‌کند.

من برای پشتیبانی از USP خود از لیستی از تجربیات و کتاب در حال رشد توصیفات مشتری استفاده می‌کنم. این تجربه شامل کار در ست گودین، مشاوره به مدیرعامل شرکت Coke’s و همچنین بهترین عملکرد در یک شرکت مشاور مشهور در جهان است. من مشتریانی قبلی / قبلی دارم که برای ایجاد کتاب اثبات من “نامه‌ای به مشتری بالقوه” می‌نویسند.

من درک می‌کنم که شما ممکن است تجربه یکسانی نداشته باشید، اما می‌توانید شواهد اجتماعی برای خدمات بیزینس کوچینگ خود ایجاد کنید، حتی اگر هرگز مشتری خاصی نداشته باشید. این است که چگونه …

از میان مخاطبان خود 10 نفر را که می‌شناسید و به آن‌ها علاقه دارید انتخاب کنید. شاید بتوانید مصاحبه‌های خود را با نظرسنجی مخاطبان موردنظر برای نامزدهای خوب انجام دهید. درازای فرصت ضبط / ضبط جلسات و انتشار علنی آن‌ها، به هر نفر یک جلسه آموزش 30- تا 90 دقیقه‌ای رایگان پیشنهاد دهید. این دقیقاً همان کاری است که درک هالپرن هنگام شروع کار در Social Triggers با بررسی‌های تبدیل وب‌سایت انجام داد.

 

کلید اعتماد ایجاد نتایج مثبت است

به نظر می‌رسد مهم‌ترین عامل در افزایش سطح آموزش اعتمادبه‌نفس شما در ارزشی است که ارائه می‌دهید. اگر همان کار را انجام داده باشید، همان کار واقعی، همان‌طور که در این مقاله توضیح دادم، در این صورت از 80٪مربیان” جهان بهتر خواهید بود. شما متعهد هستید که در کمک به مخاطبان هدف خود در رسیدن به اهداف و غلبه بر چالش‌ها متخصص شوید. وظیفه شماره یک شما پس از جذب مشتری جدید در دوره جدید خود، انجام این تعهد است.

هرچه مشتری شما رشد می‌کند، اعتمادبه‌نفس شما در توانایی‌های مربیگری نیز افزایش می‌یابد. با افزایش مهارت‌های بیزینس کوچینگ و مشتری مداری، برنامه شما پر می‌شود. با پر شدن برنامه شما، باید به افزایش قیمت برای مشتریان جدید ادامه دهید. هرچه موفقیت شما در یک گروه مشتری هدفمند بیشتر باشد، همان‌طور که توصیه‌ها و شهرت شما اجازه می‌دهد، می‌توانید در گروه‌های جدید مشتری گسترش پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید