بیزینس و کوچینگ, مشاوره کسب وکار

ضرورت بیزینس کوچینگ

ضرورت بیزینس کوچینگ

چرا در حال حاضر بیزینس کوچینگ برای مشاغل و حرفه‌ای‌ها ضروری است

همه‌گیری باعث شده بسیاری از ما زندگی کاری خود را دوباره ارزیابی کنیم. یک مشاور کسب و کار و یا بیزینس کوچ عالی می‌تواند به شما کمک کند تا روی مهم‌ترین موارد تمرکز کنید و شمارا برای کارهای بعدی آماده کند.

برای بسیاری از ما، چندین ماه گذشته احساس کرده‌ایم که زندگی ما متوقف‌شده است. شما ممکن است بهترین نیت را داشته باشید که از همه‌گیری ویروس کرونا (COVID-19) به‌عنوان فرصتی برای یادگیری مهارت جدید یا مقابله با یک پروژه بلند پروازانه استفاده کنید. اما در واقعیت، با داشتن یک برنامه تنظیم مجدد و اختلالات بی‌پایان، انجام وظایف اساسی و حتی اساسی نیز دشوار است.

طبیعی است که هر کس در دوره‌ای از زندگی خود دوره‌ای مانند این را پشت سر بگذارد، اما تمام دنیایی که هم‌زمان می‌گذرد بی‌سابقه است. حتی اگر احساس می‌کنید که می‌توانید زندگی خود را به مسیر درست برگردانید، دیگران ممکن است در همان مرحله شما نباشند. این می‌تواند شخص شما و همچنین همکاران و تجارت شمارا تحت تأثیر قرار دهد و اینجاس که ضرورت بیزینس کوچینگ به چشم میخورد .

 هیچ راه‌حلی وجود ندارد که برای همه قابل‌استفاده باشد

راه‌حل

 هیچ راه‌حلی وجود ندارد که برای همه قابل‌استفاده باشد

بیزینس کوچینگ راهی عالی برای یافتن وضوح درونی لازم برای تصمیم‌گیری‌های خوب و حرکت به جلو است. برخلاف راهنمایی مستقیم راهنمایی، مربیگری بازتاب بیشتری دارد. این درمورد پرسیدن سؤالات صحیح است که به کسی کمک می‌کند توانایی بالقوه خود را شناسایی کنند و از درون پاسخ بگیرد. هیچ توصیه جادویی وجود ندارد که بتواند در این مدت بی‌سابقه به شما درزمینهٔ خود، همکاران و تجارتتان کمک کند، اما سؤالات مناسب به شما کمک می‌کند تا آنچه را که نیاز دارید درک کنید.

مربیگری چگونه می‌تواند به شما کمک کند

مربیگری چگونه می‌تواند به شما کمک کند

در طی یک بیماری همه‌گیر، یک شکایت مشترک، عدم انگیزه عمومی است. استرس اضافی از دست دادن یک‌روال معمول، عدم اطمینان در مورد شرایط کار آینده شما، یا تغییر کامل اولویت‌ها می‌تواند انتخاب چالش بعدی شمارا به یک کار دشوار تبدیل کند.

علت دقیق رخوت شخصی شما کاملاً بی‌نظیر است. شاید از دست دادن رفت‌وآمد صبحگاهی در محل کار، ذهنیت کار بسیار بهتری را مختل کرده باشد. اگر اکنون فرزندانتان از خانه یاد می‌گیرند، مطمئناً ساعات کمتری در طول روز برای خودتان دارید. دفترخانه شما، هرچقدر هم که خوب تنظیم‌شده باشد، ممکن است به دلیل عدم وجود مرز مشخص بین کار وزندگی در خانه، به‌سادگی یک محیط کم بهره‌وری باشد.

افراد و تیم‌ها باید به‌دقت در مورد آنچه برای آن‌ها مفید است فکر کنند

افراد و تیم‌ها باید به‌دقت در مورد آنچه برای آن‌ها مفید است فکر کنند

هیچ راه‌حلی وجود ندارد که برای همه قابل‌استفاده باشد. شاید شما ندانید که از کجا شروع کنید و یا حتی چه چیزی اشتباه است، اما راهنمایی‌های یک مربی عالی می‌تواند به شما کمک کند تا لیست را کوتاه کنید. درک آنچه برای شما مهم‌ترین است، چگونه روز خود را بشکنید و پتانسیل خود را از درون بازکنید، می‌تواند مقابله با دنیای کنونی را بسیار آسان کند.

بیزینس کوچینگ چگونه می‌تواند به همکاران شما کمک کند

بیزینس کوچینگ چگونه می‌تواند به همکاران شما کمک کند

وقتی تماس‌های زوم جای هر قرار ملاقات را می‌گیرد، ممکن است روابط کاری که قبلاً عادت کرده‌اید به طرز چشمگیری تغییر کرده باشد. ماهیت ویدئو کنفرانس مستلزم آن است که جلسات رسمیت و ساختار بیشتری داشته باشد، به‌ویژه در گروه‌های بزرگ‌تر. این برای تیم‌هایی که تصمیم‌گیری مشترک را ارزیابی می‌کنند، جایی که اعضا با تأکید بیشتری می‌توانند بر بحث‌ها مسلط شوند، دشوار است.

از دست دادن تعاملات گاه‌به‌گاه اداری نیز بر این امر افزوده است. به‌عنوان‌مثال، انواع مکالمه هایی که هنگام تهیه چای در آشپزخانه انجام می‌شود، اکنون باید به‌طور عمدی برنامه‌ریزی شود. همراه با تنش شخصی منحصربه‌فردی که همه با آن روبرو هستند، همه این‌ها می‌تواند کار گروهی را دشوار کند.

 به نظر می‌رسد نحوه زندگی و کار ما غیرقابل‌بازگشت تغییر کرده است

 به نظر می‌رسد نحوه زندگی و کار ما غیرقابل‌بازگشت تغییر کرده است

افراد و تیم‌ها باید به‌دقت در مورد اینکه چه چیزی برای آن‌ها مفید است و چه عواملی مفید نیست، فکر کنند و روش‌هایی را برای بازیابی برخی از کارهای گروهی ازدست‌رفته در اختیار بگیرند. درخواست یک همکار یا مدیر ارشد برای ارائه این آموزش می‌تواند یکی از راه‌های کمک به ایجاد چنین همکاری باشد. سپس یک مربی عالی سؤالات صحیحی را برای گرد هم آوردن مردم و دعوت از تیم‌ها برای ایجاد شیوه کار جدید مناسب برای آن‌ها می‌پرسد.

بیزینس کوچینگ چگونه می‌تواند به تجارت شما کمک کند؟

بیزینس کوچینگ چگونه می‌تواند به تجارت شما کمک کند؟

هرروز اخطارهای جدیدی درباره وضعیت اقتصاد داده می‌شود. به نظر می‌رسد نحوه زندگی و کار ما غیرقابل‌بازگشت تغییر کرده و هر مشاغل مجبور به یافتن راه‌های جدید برای کار هستند. نمونه اولیه آن کافه‌ها و رستوران‌ها است. گزینه تحویل یا واردات به بسیاری از مؤسسات نشیمن عجولانه تبدیل‌شده است.

مربیگری می‌تواند به صاحبان مشاغل کمک کند تا مهم‌ترین موارد را شناسایی کرده و آرزوهای خود را متمرکز کنند.

به نظر می‌رسد نحوه زندگی و کار ما غیرقابل‌بازگشت تغییر کرده است.

ویکتوریا نیکول، مدیر توسعه کارآفرینی که رئیس جراحی‌های ایده است، می‌گوید این جلسات بیزینس کوچینگ موفقی را در دو سطح فردی و مشارکتی ارائه داده است. “دیدن اینکه دانشجویان بااحساس الهام و با بینشی واقعی به پیشبرد ایده‌های تجاری آن‌ها کمک می‌کنند، بسیار شگفت‌آور بود.”

آینده پر از عدم اطمینان است، اما با تمرکز روشن بر اهداف شما و درک آنچه باید به شما در دستیابی به آن‌ها کمک کند.

 

حتی اگر بعد از خواندن این مقاله فکرات به دلایل بیشتر برای استخدام بیزینس کوچینگ مشغول بود … ما اینجا 10 دلیل مهم برای استخدام مربی تجارت برای خودتان را بازگو کردیم .

دیدگاهتان را بنویسید