بیزینس و کوچینگ

برنامه آموزشی جامع تربیت کوچ

برنامه آموزشی جامع تربیت کوچ

آموزش و تربیت کوچ با توجه به سبک و نوع کوچینگ صورت می گیرد. این آموزش‌ها با توجه به نیاز دانشجو و شرایط دوره ممکن است به‌صورت حضوری و غیر‌حضوری انجام شود. نکته مهم این آموزش‌ها؛ برنامه و پشتیبانی است که طی آموزش به شما داده می‌شود تا به راحتی برنامه آموزشی خود را به اتمام برسانید.

برنامه ای جامع:

برنامه جامع تربیت کوچ” ترکیبی از بهترین ویژگی‌های یک مربی است. دوره‌ی تربیت کوچ حرفه‌ای مناسب افرادی است که می‌خواهند به عنوان یک کوچ حرفه‌ای در مارکت کوچینگ مشغول به فعالیت شوند. کسی که به مشتری انگیزه می دهد تا حداکثر توان خود را به طور جامع افزایش دهد. برنامه های آموزشی مربیان منعکس کننده نام ما است.

مربی گری و کوچینگ کسب و کار در ایران عمر کوتاهی دارد هر چند این شاخه کاربردی سالهاست در کشورهای پیشرفته مورد بهره برداری قرار گرفته است. مربی کسب و کار فرد یا گروهی با تجربه بالاست که ضمن دارا بودن دانش شغلی از تجربیات متنوع سال‌ها کار کردن و موفقیت های شغلی بدست آمده قدرت می گیرد.

کوچینگ را در دو بخش کلی برای کسب و کارها و سازمان های موجود و افرادی که می‌خواهند کسب و کاری را ایجاد کنند تقسیم کرد. در هر دو حالت مربی ضمن بررسی کلیه شرایط سعی می‌کند به مدیران کمک کند تا موقعیت واقعی خود را بخوبی درک و ضمن شناسائی قوت‌ها و ضعف‌های خود و فرصت‌ها و تهدید‌های بیرونی، با ارتقاء مهارت‌های لازم و هدف گذاری صحیح شروع به ارتقاء نموده مسیر پیشرفت بسوی موفقیت را در پیش گیرد.

استفاده از ابزار های قدرتمند

استفاده از ابزار های قدرتمند:

یکی از ابزارهای قدرتمند در راستای توسعه مهارت‌های مدیریتی، یادگیری و استفاده از صلاحیت‌های کوچینگ است. یادگیری مهارت‌های کوچینگ توسط مدیران، تاثیر بسزایی در موفقیت سازمان‌ها و کسب و کار‌‎ها دارد و و در ایجاد آگاهی نسبت به خود و برقراری ارتباطی موثر با دیگر مدیران، اعضای تیم و کارمندان تاثیر بسزایی دارد. می‌خواهیم در تمام دوران حرفه‌ای شما به عنوان مربی در کنار شما قدم برداریم. ما سطوح مختلف آموزش مربیان اجرایی و همچنین آموزش مداوم مربیان را برای پشتیبانی از تمام مراحل سفر مربیگری ارائه می‌دهیم.

ما بسیاری از جنبه‌های آموزش مربیگری را می شناسیم. برنامه های آموزشی مربیان ما ترکیبی از روش‌ها و فلسفه‌هایی است تا از تجربه متعادل شرکت کنندگان اطمینان حاصل شود. محتوای ما از ابتدا بر شایستگی های سطح تسلط تمرکز می کند تا اطمینان حاصل شود که بیشترین ارزش را برای زمانی که با ما سرمایه گذاری می کنید دریافت می‌کنید.

در نهایت، ما به حرفه مربیگری توجه داریم. به‌همین دلیل است که آموزش ما به کاربردهای کارآفرینی برای مربیان مستقل می پردازد. شما با برگزاری وبینارهای ماهانه که چالش‌هایی را که در این راه با آنها روبرو هستید، پشتیبانی می‌کند.

برنامه های آموزشی مربیان

برنامه های آموزشی مربیان

برنامه‌های آموزشی تربیت کوچ راهی جامع و مقرون به صرفه برای تکمیل نیاز‌های شما به منظور صدور گواهینامه مربیگری است. آنها برای افرادی مناسب هستند که می‌خواهند مربیان تجاری یا اجرایی و همچنین مربیان زندگی یا شخصی شوند.

علاوه بر مشارکت در کلاس درس، دانش پذیران تکالیفی را برای مربی و مرور همسال‌ها انجام می‌دهند. شرکت کنندگان همچنین در صورت نیاز به نهاد‌های معتبر، به تمرین همکاران برای تمرین و مربیگری مشتریان می‌پردازند. شما می‌توانید از ابتدای آموزش مربی خود یا برای یک برنامه پل به سمت مدرک مربیگری بعدی خود به ما بپیوندید.

پشتیبانی برای رشد شما

پشتیبانی برای رشد شما:

ما اینجا هستیم تا به شما در موفقیت کمک کنیم. با برنامه‌های ما، شما پایه و اساس محکمی در مربیگری کسب خواهید کرد و انعطاف پذیری لازم برای ادامه تحصیل برای توسعه مدل مربیگری خود را دارید. ما از شما در هر مرحله حمایت می‌کنیم و فرصت‌های بی پایان را برای شما فراهم می‌آوریم تا مربیگری خود را بیاموزید و تمرین کنید. ما اینجا هستیم تا شما بهترین مربی باشید.

دوره بیزینس کوچینگ (راه اندازی قدم به قدم کسب و کار) !

 

برنامه های آموزشی تربیت کوچ را مقایسه کنید.

کلیک کنید !

دیدگاهتان را بنویسید