بیزینس و کوچینگ, مشاوره کسب وکار

تجربه مورد نیاز برای کوچ کسب و کار چقدر است ؟

تجربه مورد نیاز و توسعه آموزش در کوچینگ کسب و کار

با هر شغلی، برای شروع باید به سطحی از پیشرفت برسید. برخی انتخاب می کنند که به دنبال برنامه های مدرک حرفه ای در دانشگاه ها باشند، در حالی که برخی دیگر سمینارهای آموزشی می گذرانند یا خود‌آموز هستند. شرایط برای کسانی که به دنبال حرفه‌ای در مربیگری تجاری هستند یکسان است. راه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید و انتخاب‌هایی که در تحصیل و پیشرفت خود انجام می‌دهید کاملاً به شما بستگی دارد، و ذهن ما را به سمت تجربه کوچ کسب و کار میبرد .

با شروع حرفه مربیگری کسب و کار خود ، ممکن است فکر کنید که خارج از این مقاله به چه آموزش های اضافی نیاز دارید. آیا آماده هستید که یکبار کتاب درسی خود را برای آخرین بار ببندید و با گواهینامه خود کنار بروید؟ متأسفانه ، شما هرگز کار را تمام نکرده اید. کوچینگ کسب و کار نیاز به یادگیری مداوم دارد ، زیرا همیشه چیزهای جدیدی در صنعت شما و صنایع مشتریان شما در حال ظهور است.

این مقاله جنبه های اضافی آموزش شما را که ممکن است هنگام شروع به آن فکر نکنید ، پوشش می دهد. همچنین در مورد چگونگی ادامه تحصیل و توسعه خود به عنوان مربی کسب و کار در سالهای آینده بحث خواهد شد.

تجربه مورد نیاز برای کوچ کسب و کار

بعد از آموزش شما:

این مقاله اساساً بخش عمده‌ای از آموزش شما برای حرفه مربیگری کسب و کار شما است. بدیهی است که شما دانش و تجربه‌ای را خواهید‌داشت که در مقاله به‌همراه دارید، اما آموزش شما برای آموزش نحوه استفاده از آن است. مانند همه چیز در زندگی، همه چیز را نمی‌توان در کلاس درس آموزش داد. هنگامی که گواهینامه خود را در دست دارید و وارد این زمینه شده‌اید، ممکن است چند نکته را بیاموزید. آن تجربه و دانشی که با خود در مقاله آورده‌اید؟ به احتمال زیاد شما بیشتر آن را خارج از کلاس درس، اغلب پس از یک یا دو اشتباه، به دست آورده اید.

اهمیت محیط یادگیری:

یادگیری در محیط غیر کلاسی به این معنا نیست که شرکت در کلاس ارزش چندانی ندارد؛ از کسانی که با هیجان فکر می‌کردند می‌توانند فقط این کتاب درسی را ببندند و از آنجا دور شوند، عذرخواهی کنید. آنچه در یک دوره مربیگری کسب و کار یاد می‌گیرید نظریه‌ها و جنبه‌های فنی پشت حرفه شما است. شما این اطلاعات را اکنون ، قبل از فعالیت در این زمینه یاد می‌گیرید، بنابراین یک پایه ثابت برای کار دارید.

وقتی وارد حوزه مربیگری کسب و کار می‌شوید، ممکن است متوجه شوید که چند مورد را دست کم گرفته اید. شما با مشکلی روبرو می‌شوید که در آموزش شما نبوده یا کاملاً با آن آشنا نیستید. تجربه هرکسی متفاوت است و شما نباید اجازه دهید این مسائل مانع از پیشرفت مهارت‌های شما و تبدیل شدن به بهترین مربی کسب و کار شما شود.

اگرچه این یک لیست کامل نیست، موارد زیر برخی از مواردی است که ممکن است در زمینه مربیگری کسب و کار با آنها روبرو شوید که ممکن است مجبور باشید به جای آموزش به آنها آموزش دهید. اگر با هر یک از این موارد یا چالش های دیگر روبرو هستید ، به یاد داشته باشید که آنها را حفظ کرده و از آنها درس بگیرید.

پیدا کردن تعادل

پیدا کردن تعادل:

برخی از مربیان با چالش ایجاد تعادل بین نقش هایی که باید برای مشتریان خود ایفا کنند مواجه می شوند. اغلب شما باید بیش از یک مربی ، بلکه یک رهبر ، مربی ، دوست و معلم باشید. ممکن است متوجه آن نباشید ، اما در زندگی شخصی خود نیز نقش‌های بسیاری را به طور هماهنگ ایفا می‌کنید. یافتن همان میزان تعادل در زندگی حرفه‌ای شما ممکن است به زمان و کمی آزمایش و خطا نیاز داشته باشد.

اداره یک کسب و کار:

شاید شما حرفه مربیگری کسب و کار خود را با دانش و تجربه قبلی در راه اندازی یک کسب و کار آغاز کرده اید. تبریک می گویم ، شما دیگر از این مانع عبور کرده اید. با این حال، همه مربیان تجاری کسب و کار خود را تنها به تنهایی انجام نداده‌اند. این می‌تواند طاقت فرسا باشد و ممکن است بپرسید که آیا برای شروع به کمک یک مربی کسب و کار نیاز دارید. راه اندازی مشاغل شخصی، به صورت انفرادی، ممکن است با شروع یادگیری دارای یک منحنی یادگیری و چند مشکل باشد.

خیلی زیاد، خیلی سریع:

گاهی اوقات، قبل از اینکه بتوانید بدوید، باید راه بروید. ممکن است شما برای شروع حرفه مربیگری شغلی خود بسیار هیجان زده باشید که درست وارد آن شوید و عمیقاً غواصی کنید. گاهی اوقات، برخی مربیان بیش از حد عمیق شیرجه می‌زنند. شما باید به یاد داشته باشید که شما یک انسان هستید و محدودیت هایی دارید، و پیدا کردن سرعت کار شما می تواند زمان و تلاش زیادی را صرف کند، درست مانند پیدا کردن تعادل کاری شما.

به روز ماندن و کسب تجربه کوچ کسب و کار

به روز ماندن:

به عنوان بخشی از پیشرفت و ادامه آموزش خود به عنوان مربی کسب و کار، باید هرچه می توانید انجام دهید تا جایی که ممکن است به روز باشید. اکثر کارشناس‌ها معتقدند که صنعت مربیگری اگر بخواهد با مشتری‌های خود همگام باشد، نیاز به پیشرفت مداوم دارد. همه چیز تغییر می کند ، اتفاقات غیرمنتظره رخ می دهد و پیش بینی ها اشتباه می شوند. پیگیری پیشرفت صنایع مشتریان به شما کمک می کند تا از رقبا جلوتر باشید. وقتی حدود 53300 مربی فعال در سراسر جهان وجود دارد، هر چیزی که بتواند شما را با خیال راحت در خط مقدم قرار دهد، چیزی است که باید در نظر بگیرید.

علاقه‌مند به یادگیری بیشتر هستید؟ چرا دوره‌های بیزینس کوچینگ و تربیت کوچ را شرکت نمی‌کنید؟

به قول قدیمی، دانش قدرت است. هرچه مقدار آن بیشتر باشد، به احتمال زیاد می‌توانید تیزبین بمانید و بر رقابت خود برتری داشته باشید. بنابراین برای به روز بودن چه می توانید بکنید؟

کنوانسیون ها و کنفرانس ها

کنوانسیون ها و کنفرانس ها:

برای هر صنعت، مواقعی وجود دارد که متخصصان مرتبط می توانند با یکدیگر ملاقات کرده و در زمینه فعالیت خود مشغول شوند. اکثر کنفرانس‌ها و کنوانسیون‌ها به شما این امکان را می‌دهند که با همسالان خود در ارتباط باشید و اطلاعات خود را مبادله کنید. شما قادر خواهید بود با رهبران صنعت صحبت کنید و در مورد پیشرفت صنعت مستقیماً از منبع بشنوید. همچنین می‌توانید به کنفرانس‌های مربوط به صنایع مشتریان خود بروید و از آنجا نیز اطلاعاتی را که می‌توانید استفاده کنید، بدست آورید. به علاوه، ممکن است از مزایای افزایش شبکه و پایگاه مشتری خود برخوردار شوید.

اخبار صنعت را بررسی کنید:

برای کسب بهتر تجربه کوچ کسب و کار، نگاهی به آنچه در صنایع حرفه ای مشتریان شما می گذرد به شما کمک می کند تا برای آنچه در مربیگری درخواست و نیاز دارند آماده شوید. به روندها، ایده‌ها و هر چیزی که ممکن است روی مربیگری شما تأثیر بگذارد، توجه کنید. فراموش نکنید که صنعت خود را بررسی کنید، زیرا تغییرات در کوچینگ کسب و کار می‌تواند برای شما مفید یا مضر باشد.

رقابت شما تا چه اندازه است؟

رقابت شما تا چه اندازه است؟

آنها برای جلب مشتریانی که شما نیستید چه می‌کنند؟ به همین ترتیب، می‌توانید ببینید آنها چه کاری انجام می‌دهند و مشتریان را به درب خانه خود نمی رسانند و خودتان از انجام آن خودداری کنید. نیازی نیست که رقابت شما به عنوان دشمن تلقی شود و می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. از شبکه می توان برای به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمندی استفاده کرد که می‌توانید از آنها برای به روز بودن استفاده کنید.

مشتریان شما از شما چه می‌خواهند؟

خواسته‌های صنعت بسیاری از تصمیمات حرفه ای شما را به عنوان یک مربی کسب و کار شکل می دهد. بخشی از آن شامل خواسته های مشتریان شما می‌شود. اگر به خواسته‌های مشتریان خود گوش نمی‌دهید، بسیار آسان است که در صنعت خود عقب بیفتید‌، که می تواند باعث شود آنها از شما برای مربی دیگری عبور کنند. مشتریان شما همچنین به صنایع خود توجه خواهند کرد و ممکن است قبل از اینکه از طریق شبکه خود آنها را بفهمید چیزهایی را دریابند. گوش دهید، توجه کنید، ممکن است چیز جدیدی یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید