بیزینس و کوچینگ

تقاضا و نیروهای محرک بیزینس کوچینگ

تقاضا و نیروهای محرک بیزینس کوچینگ

در هر حرفه و صنعتی، جنبه‌های خاصی وجود دارد که می‌تواند بر موفقیت افراد تأثیر بگذارد. این نیرو‌های محرک مسئول رشد یا عدم رونق یک تجارت هستند و می‌توانند بر شغل فرد تأثیر زیادی بگذارند. تقاضا برای خدمات یک صنعت یا شغل نیز می تواند تأثیر داشته باشد و این دو نیز می توانند بر یکدیگر تأثیر بگذارند.

برای مربیان کسب و کار ، درک درستی از خواسته ها و نیروهای محرک پشت مربیگری کسب و کار ضروری است. هرگونه بی اطلاعی یا تفسیر نادرست از این اطلاعات می تواند برای شما و خدمات شما فاجعه بار باشد. کسانی که به نیروهای محرک مربیگری مشاغل توجه نکرده اند ، اغلب خود را در حال شکست می بینند. به همین ترتیب ، کسانی که سطح تقاضای بیزینس کوچینگ را دست کم می گیرند. معمولاً به دلیل عدم تقاضای بیش از حد یا کمبود تقاضای بازارهای مربوطه ، با شکست روبرو می شوند.

هنگامی که شروع به توسعه حرفه مربیگری کسب و کار خود می کنید ، باید درک خود را از خواسته ها و نیروهای محرکه خدمات توسعه دهید. به روز بودن این اطلاعات قبل از شروع کار و پیشرفت آن ، موفقیت شما را در بین همسالان خود تحت تأثیر قرار خواهد داد. به نفع شما ، این مقاله جنبه هایی مانند تقاضا برای مربیگری کسب و کار ، نیروهای پشتیبان خدمات ، تاثیری که می تواند بر تجارت شما داشته باشد و نحوه استفاده از این اطلاعات به نفع شما را پوشش می دهد.

چه تقاضایی وجود دارد؟

علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید؟ چرا از کلاس آنلاین بیزینس کوچینگ یا تربیت کوچ  استفاده نمی کنید؟

مانند اکثر صنایع ، موفقیت می تواند به تقاضا برای محصول یا خدمات ارائه شده بستگی داشته باشد. برای کوچینگ کسب و کار ، تقاضای مشتریان اصلی ترین عامل موفقیت این صنعت است و بخش عمده ای از تقاضا از سوی شرکت ها است.

میزان موفقیت سایر صنایع و کل اقتصاد به عنوان نشانه ای مثبت برای تقاضای مربیگری کسب و کار است. هنگامی که اقتصاد رو به افول است-حتی اندکی-بسیاری از مشاغل شروع به کاهش هر چیزی می کنند که غیر ضروری است. برای شرکت های بزرگتر ، این اغلب به معنی برنامه های کوچینگ کسب و کار است که برای کارکنان خود دارند. با بهبود اقتصاد ، تقاضا بار دیگر افزایش می یابد زیرا مشتریان در حال حاضر قادر به پرداخت هزینه های کوچینگ هستند. در برخی موارد ، آنها باید مربی کسب و کار بیاورند تا به فعالیت مجدد مشاغل یا کارکنان خود پس از کاهش کمک کند.

در این اواخر ، صنعت مربیگری حرفه ای کسب و کار به دلیل افزایش تقاضا به طور پیوسته در اندازه و درآمد افزایش یافته است. مشاغل در همه اندازه ها و صنایع به دنبال مربیان کسب و کار هستند تا بتوانند به رشد خود کمک کنند. افزایش تقاضا در دهه گذشته منجر به افزایش میزان مربیان کسب و کار و خدمات مربیگری مشاغل در دسترس عموم شده است.

نیروهای محرک برای بیزینس کوچینگ

نیروهای محرک برای بیزینس کوچینگ

درک نیروهای محرک پشت بیزینس کوچینگ به اندازه درک تقاضا اهمیت دارد. این نیروهای محرک اغلب عوامل موثر در رشد و موفقیت صنعت هستند. آنچه در زیر ذکر شده است تنها نیروی محرک صنعت مربیگری کسب و کار نخواهد بود ، اما آنها به طور معمول بزرگترین نیروهایی هستند که ممکن است در حرفه مربیگری خود تحت تأثیر آنها قرار بگیرید.

قابل قبول بودن رشد صنعت مربیگری کسب و کار در دهه گذشته نشان داده است که انگ کمتری در مورد متخصصان تجاری که از مربیان استفاده می کنند وجود دارد. سالها استفاده از مربی کسب و کار برابر بود که به همسالان و رقبای خود بگویید که مشکلی دارید. اکثر مشتریان تمام تلاش خود را می کنند تا استفاده از مربی کسب و کار را مخفی نگه دارند زیرا می ترسند اطلاعات بیش از خدمات مفید باشد.

این تخریب اخیر مربیگری کسب و کار با دنیای تجارت متوقف نمی شود. در حالی که صنعت به طور کلی تحت نظارت فدراسیون نیست ، اما به طور فزاینده ای تبدیل به یک حرفه پذیرفته شده و شناخته شده می شود. سازمانهای مستقل ، مانند فدراسیون بین المللی مربیان ، با احترام بیشتری مورد توجه قرار می گیرند. ICF به خودی خود مسئولیت کشاندن مربیان حرفه ای کسب و کار را در معرض دید عموم قرار داده و آن را بیشتر قابل قبول می کند.

نتایج مفید:

شهرت خدمات بیزینس کوچینگ معمولاً یک نیروی محرکه اصلی برای صنعت است. مشتریان به دنبال مربیان کسب و کار خواهند بود که ثابت کرده اند می توانند نتایج مثبتی را ایجاد کنند. اگر یک مربی کسب و کار مشتریانی دارد که پس از به کارگیری خدمات خود ، پیشرفت کمی در خود و شیوه های تجاری خود مشاهده می کنند ، بعید است که آن مربی برای خودشان کار خوبی انجام دهد.

یکی از نتایج سودمندی که مشتریان معمولاً امیدوارند با کوچینگ کسب و کار داشته باشند ، افزایش درآمد و سود است. یک هدف مشترک برای مربیان مشاغل شامل ارتقاء نردبان حرفه ای از طریق ارتقاء ، پیشنهادات شغلی و افزایش حقوق است. ناگفته نماند ، اما پول یک انگیزه قوی است. هرچه پول مربیان کسب و کار برای مشتریان خود بیشتر شود ، پول و مشاغل بیشتری نیز خود مربیان خواهند داشت.

وضعیت اقتصاد

وضعیت اقتصاد:

وضعیت اقتصاد تأثیر زیادی بر صنعت کوچینگ کسب و کار دارد. در زمان آشفتگی اقتصادی که رکود اقتصادی یا تقاضای پایینی برای محصولات و خدمات وجود دارد ، مشاغل بیشتر بر روی سرپا نگه داشتن خود تمرکز می کنند و ممکن است تمایل کمتری برای امتحان هرگونه کمک خارجی داشته باشند. مشاغل از خرج کردن پول برای هر چیزی که برای عملیات آنها ضروری نیست در زمان رکود اقتصادی اجتناب می کنند. این یک حرکت تجاری ضعیف است ، یادآور ضرب المثل قدیمی “شمارش جوجه ها قبل از آخر پاییز”. حتی اگر آنها بتوانند هزینه استخدام یک مربی تجاری را بپردازند ، هیچ ضمانتی در شرایط اقتصادی ضعیف وجود ندارد که در صورت کاهش تقاضای خود ، مشتری بتواند آموزه های مربی خود را در تجارت خود اعمال کند.

وقتی اقتصاد به سمت وضعیت مثبت تری حرکت می کند ، احتمالاً مشاغلی که از خدمات مربیان استفاده می کنند به دنبال آنها هستند. آنها از سقوط جان سالم به در برده اند و اکنون که اوضاع رو به بهبود است ، می توانند هزینه های غیر ضروری را از سر بگیرند. ممکن است یک مربی به عنوان ابزاری برای کمک به آنها در بازگشت به حالت رزمی در نظر گرفته شود و به آنها این امکان را بدهد که در صورت سقوط دیگر آمادگی بیشتری داشته باشند. هرچه اقتصاد بهتر باشد ، احتمال اینکه یک شرکت بتواند هزینه استفاده از مربی کسب و کار را توجیه کند بیشتر است.

دانش:

صنعت مربیگری کسب و کار در آنجایی که امروز بود ، نبود ، اگر دانش فراوانی که مربیانش داشتند ، وجود نداشت. برخی از مشاغل و صنایع به شما این امکان را می دهند که با گذراندن آموزش ابتدایی شروع کنید ، اما هنگام شروع به دانش زیادی نیاز نخواهید داشت. این مشاغل امکان یادگیری زیاد در حین کار را فراهم می کند و به این ترتیب کاملاً خوب کار می کنند. با این حال ، مربیان کسب و کار هنگام شروع کار باید تا حدی در مورد کسب و کار آگاهی داشته باشند. توانایی آنها برای عملکرد در زمینه خود بستگی به دانش آنها در اختیار دارد.

اثر بخشی مربیگری شما ممکن است بستگی زیادی به ادامه تحصیل شما داشته باشد. تکمیل دانش شما در طول حرفه شما می تواند به شما این امکان را بدهد که مهارت های خود را ارتقا دهید و بهترین تلاش خود را برای مشتریان خود به کار بگیرید. تغییرات در صنعت و ورود گرایش های جدید از جمله مواردی است که شما باید به روز داشته باشید. اگر دانش شما قدیمی است ، مشتریان نمی خواهند با شما کار کنند. هرچه دانش مربیان برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان بیشتر باشد ، احتمال رونق صنعت بیشتر است

نیروهای فردی:

بسیاری از مربیان کسب و کار متوجه می شوند که علاوه بر نیروهای فوق الذکر ، نیروهای شخصی دارند که مربیگری کسب و کار آنها را بر عهده دارند. این نیروها برای هر مربی متفاوت است و آنچه نیروی اصلی برای یک مربی است می تواند برای مربی دیگر بی اهمیت باشد. با این حال ، این بدان معنا نیست که نیروی محرکه شخصی شما به عنوان یک مربی تجاری باید به عنوان چیزی با ارزش کمتر تخفیف داده شود.

مربیان با نیروهای محرک شخصی متوجه می شوند که آنها نقش بزرگتری از نیروهای محرک صنعت دارند. با شروع حرفه مربیگری کسب و کار خود ، ممکن است بخواهید نگاه کنید که شخصاً چه نیروی محرکی برای حرفه خود دارید. درک نیروهای محرکه شخصی شما به اندازه درک نیروهای محرک پشت صنعت بیزینس کوچینگ مهم است. اگرچه این احتمال وجود دارد که انجام این کار مدتی طول بکشد.

تاثیر کوچ بر کسب و کارها

تاثیر کوچ بر کسب و کارها:

همانطور که درک خود را از تقاضا و نیروی محرکه خدمات مربیگری کسب و کار تقویت می کنید ، همچنین باید درک کنید که چگونه این اطلاعات می تواند بر تجارت شما تأثیر بگذارد. این موارد تنها برخی از جنبه های کوچ مربیگری کسب و کار شما هستند که می تواند تحت تأثیر تقاضا و نیروی محرکه صنعت قرار گیرد. به خاطر داشته باشید که تأثیر فقط به جنبه هایی که مورد بحث قرار می گیرد محدود نمی شود ، زیرا هر مربی کسب و کار ممکن است موقعیت خاص خود را با وضعیت همسالان خود متفاوت بداند.

ساختار کسب و کار شما:

حرفه مربیگری شما کسب و کار شماست و نحوه ساختار آن تحت تأثیر تقاضا و نیروهای صنعت قرار می گیرد. نحوه عملکرد ، تعامل با مشتریان و همسالان ، آنچه ارائه می دهید و نحوه ارائه آن همه بخشی از ساختار کسب و کار شما هستند. نحوه شکل گیری و استفاده از این جنبه ها تحت تأثیر مواردی مانند تقاضا و نیروهای محرک قرار خواهد گرفت.

مخاطبان شما:

نیروهای محرک پشت صنعت مربیگری کسب و کار تأثیر زیادی بر مخاطبان شما خواهند داشت. تقاضا برای خدمات مربیگری از نظر جمعیتی خاصی ایجاد می شود ، بنابراین مخاطبان شما محدود به کسانی خواهند شد که واقعاً به محصول شما نیاز دارند. 4 تغییرات در تقاضا یا نیروهای محرک تغییراتی را در مخاطبان شما ایجاد می کند که باید به آنها توجه کنید. این تغییرات ممکن است به شکل جمعیت شناسی جدید ، تغییر در اندازه مخاطبان و آنچه مخاطبان شما از شما و خدمات شما می خواهند ، ایجاد شود. حتی نحوه ارتباط شما با مخاطبان-خارج از بازاریابی به شرح زیر-هنگامی که آنها مشتری شما شده اند نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

دوره بیزینس کوچینگ (راه اندازی قدم به قدم کسب و کار) !

بازاریابی شما:

همانطور که مخاطبان شما تحت تأثیر قرار خواهند گرفت ، نحوه دسترسی شما نیز تحت تأثیر تقاضا و نیروهای محرک قرار خواهد گرفت. رویکرد شما در بازاریابی بر اساس جمعیت شناسی و خواسته های مخاطبان شما تعیین می شود. این احتمال وجود دارد که نیروی محرکه و خواسته های صنعت بیزینس کوچینگ تأثیر متفاوتی بر تاکتیک های بازاریابی شما نسبت به مخاطبان شما داشته باشد. با این حال ، نحوه تأثیرگذاری هر یک اغلب نحوه تعامل این دو جنبه با یکدیگر را تغییر می دهد. بنابراین ، توجه به نیروهای محرک صنعت و تقاضا برای مربیگری کسب و کار به طور جداگانه و با هم ممکن است ضروری باشد.

استفاده شما از فناوری

استفاده شما از فناوری:

در حالی که ممکن است در جلسات مربیگری خود از فناوری استفاده نکنید. اما به احتمال زیاد از آن در سایر جنبه های حرفه بیزینس کوچینگ خود استفاده خواهید کرد. نحوه استفاده از آن نیز می تواند تحت تأثیر نیروهای صنعت و تقاضا قرار گیرد. از طریق بازاریابی ، امور مالی ، برنامه ریزی ، تعامل با مشتریان و سازماندهی کسب و کار شما می توانید از فناوری در خدمات مربیگری کسب و کار خود استفاده کنید. هر یک از این جنبه ها می تواند تحت تأثیر خواسته ها و نیروهای محرک صنعت مربیگری کسب و کار قرار گیرد. همچنین ، نحوه استفاده از فناوری با این جنبه ها نیز تحت تأثیر قرار می گیرد.

توانایی مربیگری شما:

بیش از هر چیز ، بزرگترین جنبه حرفه مربیگری کسب و کار شما که تحت تأثیر تقاضا و نیروی محرکه قرار می گیرد ، توانایی مربیگری شما است. این شیوه ای است که کار خود را انجام می دهید و شانس موفقیت شما در این صنعت را تعیین می کند. به طور کلی ، شیوه مربیگری شما به ویژه نحوه انجام مربیگری می تواند به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار گیرد. اگر نحوه مربیگری شما به میزان کافی به تقاضای خدمات پاسخ نمی دهد ، به احتمال زیاد شغل شما پیشرفت زیادی نخواهد کرد بنابراین پیشنهاد می شود در دوره های تربیت کوچ حرفه ای شرکت کنید و توانایی های خود را ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید